O nás
Jindřich Klenc - instruktor létání ULL + FI(a), obchodní pilot s doložkou létání podle přístrojů, pilot vícemotorových letadel.
Tel: 00420 775 900 602
Email: jindrich@how2fly.cz
Jak vše probíhá?
INFORMACE O MOŽNOSTI ZÍSKÁNÍ PILOTNÍ LICENCE:
Pilotem ultralehkého letounu se můžete stát po absolvování zdravotní prohlídky a teoretického kurzu. Následuje odlétání minimálně 20 hodin letového výcviku. Pilotní průkaz LAPL(a) můžete získat po odlétání minimálně 30 hodin výcviku a opravňuje Vás létat letadly do 2000Kg. Výcvik PPL(a) pak trvá minimálně 45 hodin výcviku. Všechny druhy výcviku Vás nejdříve naučí létat rovně, pak zatáčet, stoupat a klesat, startovat a přistávat a nakonec i naplánovat navigační let s přistáním na cizích letištích. Výcvik postupuje od jednoduchých úkonů k těm složitějším. Instrukor Vás naučí nejen vyhodnotit počasí, ale i zkontrolovat letadlo, zautomatizovat úkony za letu a následně i vyhodnotí let jako takový. I přes stanovenou osnovu výcviku se dá výcvik částečně modifikovat podle Vašich budoucích představ o vlastním létání. Můžeme létat a cvičit na Vašem oblíbeném letišti, můžeme létat po republice, tak abyste po získání polotní licence mohli sami cestovat a dopravovat, nebo můžeme létat i za hranice naší krásné země, abyste získali dovednosti s lety po Evropě. Vše záleží jen na Vás.
ČÍM LÉTÁME:
CESSNA
NEJOBLÍBENĚJŠÍ CVIČNÝ LETOUN NA SVĚTĚ
Cessna 150 OK-WTF je naše letadélko pro výcvik, ale hlavně pro timebuilding a pohodové levné létání po světě. Výdrž 3,5 hodiny při rychlosti 90Kts Vám umožní nasbírat letecké zkušenosti v srdci Evropy s pohodovým letounem.
Cessna 152 OK-GOL je již mnoho let nejoblíbenějším cvičným letounem pro získání licencí LAPL(a) nebo PPL(a). Díky svému hornoplošnému uspořádání křídla je naprosto nezáludný, dobře padnoucí do ruky a snadný na naučení se létat. Cestovní rychlost je cca 95Kts/hodinu.
EV97 Eurostar. Ultralehké letadlo České výroby létající a učící žáky létat po celém světě. Velmi oblíbený stroj pro svoji perfektní ovladatelnost a vyváženost. Ideální i na výcvik a následně i na létání po Evropě.